söndag 29 november 2009

Julskyltning

Så då var man fin i håret, blond och utväxten är borta, äntligen! Blev riktigt nöjd. Lite brunare (en halv nyans) eftersom jag tog tag i mig själv och gick och sola "imorse". Nu ska man bara bli smal också. Längtar efter alla powerwalks jag och Silahs ska gå när han blir stor. Dock borde jag börja ta tag i fläsket redan nu innan Silahs är stor, risken är annars att jag rullar bakom honom i kopplet. Ajja, nog om det.
Julskyltning idag och vi ska självklart dit, precis som resten av Hbg. Bra träning för Silahs, förhoppningsvis tycker han att där är så mycket annat så han inte hänger Izzy i läppen hela tiden. Ajja, vi får se hur det går.
Har inte så mycket mer att skriva just nu, återkommer ikväll.
Får hundar också önska sig nått i tomtens knä ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar