fredag 6 november 2009

Mysbrallan

Efter en sväng i skogen kan man lugnt säga att det krävdes en dusch. Så lerig har Sillen aldrig varit men någon gång ska ju vara den första. Kul hade vi och nu sitter vi här och tittar på Idol. Jag och Silahs hejar på Calle, han är lätt bäst! Silahs har ringt och röstat på Calle tre gånger. Han började dansa och sjunga med när Calle var på scen, han är så rolig min lille sill.
Nu är det slut på veckan (för dom som jobbar mån- fre alltså exkl. mig) det är dags för fredagsmyyyyys! Jag har aldrig något veckoslut i den bemärkelsen men jag är glad för det. Silahs och jag har lika mysigt en måndag som en lördag, så det så!
En annan har som ni kan se på bilden dratt på mysbrallan.
Imorgon ska jag på jobba på båten så Silahs ska få vara hos mormor (haha!). Ett 11 timmarspass sitter aldrig. Nej, nu måste jag ta mobilen ifrån Silahs han har ringt in röster på Calle för en halv förmogenhet nu. Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar