måndag 23 november 2009

Underbar!!!

Ni har en underbar kontakt!! Gud vad det glädjer och värmer att få höra det. Nu ska jag nog allt klara av att sätta upp egna mål, hehe!
Silahs är som vanligt helt slut efter kursen och ligger här på golvet och sover så sött.
Igår lyckades jag med konststycket att hälla ut en halv balkonglåda med jord över grannens balkong, men det kan han gott ha!
Idag lyckades jag med ännu ett konststycke och det var att slita ut hela elkontakten 2 cm från väggen när jag damsög. Vågar inte peta på det direkt och fastighetsskötaren verkar ha riktiga glidar tider som slutar redan innan tre. Kanske ska söka jobb hos dom? Skulle ringa vid elva imorgon igen. Han verkar inte vara skrivkunnig då han inte bara kunde skriva en liten "kom ihåg- lapp" till sig själv att han skulle komma hit.
Huvudsaken är väl att det blir fixat så snabbt som möjligt.
Jag är så himla sugen på godis så jag snart trillar av pinnen. Får väl ta och äta ännu en klementin.
Jag vill göra pepparkakshus, baka lussebullar och peta nejlikor i apelsiner!!!!!!
Kanske man ska göra en 3 dimensionell boxer i pepparkaka istället för hus? haha eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar