tisdag 24 november 2009

Jag är för liten!

När vi var på Ullared fick jag syn på en hög chokladjulkalendrar, jag började naturligtvis att välja en till mig direkt. Mamma tittade lite konstigt på mig och undrade om jag inte var lite för stor för sånna nu. -Det blir man aldrig!, fick hon till svar och i kundvagnen åkte där i en kalender.
Nu när jag haft den hemma sen i fredags kan jag helt enkelt bara konstatera följande: jag är alldeles för liten för att ha en chokladjulkalender.
Den är slut!!!
Vissa växer bara inte upp? Synd att man inte bor hemma med syskonen fortfarande för då hade jag börjat nalla på deras. Lycka var att äta upp Syrrans nr 24. Springa för livet fick man göra där på julaftonsmorgon. Men man har ju sina trick, att hon fick öppna paketen från mig i förväg. Funkade alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar