torsdag 5 november 2009

Tjuv!!

Det kan man kalla Silahs ibland, mycket hamnar i lillemans säng men som tur är så tuggar han inte sönder fjärrkontrollen, prydandskudden, mobilen eller strumpan (som enbart finns på badrumsgolvet när jag duschar). Han hämtar och lägger sina ovärderliga byten bredvid sig i bingen och tuggar sedan istället på sitt tuggben. Hoppas att dessa tjuverier är ett valpbeteende som Sillen växer ifrån.
Jag blir full i skratt varje gång han gör det inte minst för att han ser så oskyldig ut.

Nästa lördag är det Silahs debut i utställningsringen och vi är i full gång med att lära oss att stå ordentligt och visa tänderna. Det går ganska bra att stå, tänderna däremot blir det hårdträning nu varje dag och hoppas på att vi ska få visa dom i mer än 2 sekunder på lördag. Det är Gunilla som ska visa honom då jag känner att hon kommer göra det tusen gånger bättre än mig. Och jag är så glad för att hon vill och ställer upp!
Nu ska vi gå och lägga oss, Silahs har redan lagt sig till rätta i sängen. Fråga mig inte hur han lyckades ta sig upp där själv för det har han aldrig gjort förut eftersom att min (tydligen vår) säng är rätt hög. Han blir bara större och större min lilla gosse.
Ha det fint så länge, kram från oss!

1 kommentar:

  1. Man får inte ljuga i bloggen. Det va sillens tredje debut i sängen ju. Snart får han betala hyra om han ska ligga där oftare ;) /S

    SvaraRadera