torsdag 23 september 2010

Dagen och kommande helgen

Jag har en monsterhelg framför mig, ska jobba hela helgen. Kan ju disskutera hur roligt det är när man går i skolan mån- fre... Som tur är så fick vi ledigt från skolan imorgon så jag slipper vara där först och sen åka och jobba direkt efter. Börjar 12.45 och slutar 22 imorgon så jag hinner va med min vovve lite först, samma tid på lördag och på söndag är det ett så härligt arbetspass som 11.30- 22. Är väldigt glad över att jag har min mamma som ställer upp och hjälper mig med Silahs alla dagarna. Och jag vet att Silahs tycker det är roligt att vara hos henne och få plantera om i trädgården. :P

När jag stod och väntade på bussen hem från skolan ringde Terese så vi körde en fika idag igen. Älskar chai latten på Espresso House, måste vara i "takeaway-mugg" och såklart en stor. Pernilla och Micke kom förbi och drack en kaffe sen tog vi en sväng och kollade efter jacka till mig (igen). Jag ger snart upp det där med vinterjacka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar