söndag 5 september 2010

Heej!

Har inte tagit mig tid till att skriva här dom senaste dagarna.
Men ska försöka uppdatera er lite nu. Jag började ju skolan i onsdags. Känns bra och det känns som jag gör något vettigt. Såklart lite smånervöst med jobb och så. För får jag inte jobba extra så är jag körd, men det löser sig. Dom har ju trots allt lovat mig. :P
I fredags fyllde jag hela 23 år, Silahs hade glömt köpa present till mig.
Slutade redan 11.30, åkte då hem och gick en runda med Silahs och sov en timme. Sen kom mamma och hämtade mig för vi skulle ner i stan och köpa present, till mig då. Bäst att få välja själv hihi!
Som alltid när man SKA ha något så hittar man ingenting. Så tillslut struntade jag i present och vi käkade middag på Haket.
Igår åkte vi till väla för jag skulle göra syntest till körkortstillståndet. Där hittade mamma en cool väska som fick bli min present. Har letat efter en lite mindre och finare som man kan ha när man ska ut och så.
Är jätte glad för den! Tack så mycket mammi!

På kvällen var det släktkalas för mig hemma hos pappa. Steffi och Nadde var såklart också med. Av S och N fick jag en annan väska som jag önskat mig. Jätte fin!!! Och pesetas av el släkto.
Jag fick en kofta av lillebror och påfyllning på sparkontot av min käre far.
Tack så jätte jätte mycket för allt!

Ja sen vankades det såklart utgång, S, N, jag och kusin Filip och sist men inte minst min lillebror. Det var dags för honom att få smaka på utelivet för första gången i sitt liv. Körde helrunda och var hemma 6 imorse, 11 stegade jag upp imorse och gick ut en liten runda med Silahs.
Mår sjukt bra idag är inte ens bakis. Vad hände?

Kom hem för en timme sen med Silahs, vi har varit ute och gått med Isabell och hennes boxer Ebba. Vilda hennes andra tjej fick stanna hemma för snart ska hon få små bebisar. Fick se henne när Isabell och Ebba blev hämtade, hon är GANSKA tjock!
Min vovve har totalt deckat nu, kanske inte så konstigt? Vi var ute i tre timmar!! Jätte skön promenad och Silahs var mycket lugnare än vad jag trodde även om han ändå inte va lugn. Men det är ju en boxer på lite mer än 1 år.
Efter att vi gått en bit så taggade han ner rätt så bra. Han har ganska bråttom bara men är faktiskt inte omöjlig. Blev lite stolt!

Idag ska jag unna mig sushi för det är jag värd. Sen ska jag göra läxa! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar