lördag 11 september 2010

Inte ens värt att nämna.

Det gick inte så bra idag, vi åkte ut på en tvåa med en gång. Jag blev sur, såklart, tog telefonen och gick och ringde Gunilla. En TVÅA?! Allt var mitt fel kom ringsekreteraren fram och sa innan jag pep därifrån. Nog för att jag inte är en rutinerad utställare och har mycket att lära. Men jag är inte efterbliven!
Kommer tillbaka till ringen en stund senare, då har alla i vår klass (och den hanen i klassen innan) åkt ut på tvåor.
Jag som trodde att det i första hand är hunden som ska dömas? Det var som ni kanske förstår inte bara jag som fick den kommentaren.

Vi fick en fin kritik, vilken jag om ett halv år lärt mig att tyda, då kan jag skriva den här. Men i vilket fall avslutades den med "Handler needs better contact".

Det var 19 boxer anmälda, vet inte exakt hur många som var på plats. MEN av dessa var det bara 3 som fick ettor? Ja, jag vet inte hur domaren tänkte. Kanske inte så mycket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar