torsdag 23 september 2010

Hör och häpna!

Jag och Silahs var ute och gick i 1,5 timme innan och han gick bredvid mig utan trams hela promenaden, han drog inte i kopplet alls!!! Helt fantastiskt ju! Vi passerade andra hundar utan att försöka komma fram och hälsa. Han uppförde sig som en ängel och jag blev nästan förstummad. Allt tack vare den här lilla leksaken: Höll den i handen och lekte med honom då och då, som ni ser är det inte direkt något man kampar med, den är väldigt liten så det är inget jobbigt att ha den i handen. Han var tydligen nöjd ändå och jag har hittat mitt vapen mot trams (hoppas jag). Så vi tackar Gunilla för detta, det är trots allt henne vi fått leksaken av, tack så mycket du gjorde min dag!

1 kommentar:

  1. Va skönt för dig :) ibland krävs det en liten grej som gör så stor skillnad. Hoppas det håller i sig och att ni tagit er förbi kamp-tiden :) hihi

    SvaraRadera