lördag 11 september 2010

Dags för bingen

Nu ska jag hoppa i säng, 23 en lördag? Måste vara något fel på mig... ;)
Imorgon blir det hundutställning igen dom flesta roliga hundarna va iof idag. Men jag har hängt där hela helgen och hela dagarna sedan barnsben så det blir detsamma detta året. Däremot ska jag inte handla mer. Köpte en del godis idag om man säger så... Och en filt i fuskpäls som nu pryder mitt överkast istället för ljusblå, nersmuttsade fleecefiltar från ikea. Den kostade 50 kr och är faktiskt väldigt fin. Skulle köpt fler...

Fick ett jätte fint överkast i julklapp, mest för att det är fint men även för att jag inte ville ha Silahs i lakanen. Grejen är ju bara den att överkastet är så fint, så jag vill ju inte ha massa skit på det heller. Då får man helt enkelt ha filt ovanpå. I- landsproblem.

Nej, så var det sängen nu då, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar