tisdag 16 augusti 2011


Jag skulle sova länge idag, ställde klockan på 9.15 så jag inte sov bort hela dagen men vaknar 07.30 och kan inte somna om?! Vad är det för fel på mig?! Ja, så det var ju bara upp o hoppa o satte igång o tvätta istället. Lite mer effektivt än att ligga och sova men jag vill sova ut ordentligt är skit trött ju!
Halv tolv var jag hos Pernilla för att fixa frillan. Är super nöjd och har dessutom klippt lugg igen. Nice!
Efter två träffades jag och Issa med hundarna för en promenad. Issa hade bara Albin med sig då det kanske inte är helt lätt att gå med tre hundar och vara typ höggravid?! Vi var ute i två timmar och hundarna va jätte duktiga. Våra promenader har ett antal gånger slutat med att vi slängt oss på marken (då det var snö) och inte orkat gå mer för att dom bara busat och dragit hela tiden. Men så blev det inte idag och vi hann även med en del passivitetsträning. Perfekt!

Nu har jag bara tagit det lugnt och även haft pappa på besök en stund, ska gå sista promenaden med Silahs nu (runt kvarteret) sen blir det soffläge och som vanligt en sista kiss utanför dörren innan läggdags. Ja, inte jag då utan det är S som kissar utanför dörren innan vi ska sova.
Imorgon är det jobb och i tre dagar framåt sen är jag ledig i fyra. Fint! Efter min fyradagars ledighet väntar allt annat än ledighet men det tar vi då. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar