måndag 22 augusti 2011

Ibland är det skönt att vara blond så att man iallafall har det att skylla på...

Lördagen bjöd på utgång med Terese och vi började kvällen med att sitta på min balkong ha allsång och Terese roade sig på min facebook.
Dansade hela natten och drack vatten (ute då alltså) vilket resulterade i att när jag vaknade efter 3 timmars sömn var jag inte bakfull. Herregud 24 år och komma på det nu? Bättre sent än aldrig....
Igår tillbringade jag halva dagen hemma och resterande hos mamma, vi grillade och åt gott, pappa var också med. :)
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag gjort bort mig.
När jag kom hem idag upptäckte jag att kylskåpet inte fungerade och det var en del vatten på golvet från frysen. Jag började med att byta ut alla proppar men det fungerade inte ändå. Så jag fick ju helt enkelt ringa fastighetsskötaren som kom ganska omgående. Vad finner han då? JOOO, förstår ni, kontakten var inte i. För den drog jag ut i lördags för att koppla in högtalarna där och hade inte en tanke på vad den sladden hörde till. Om det var pinsamt? Ja, gissa!
Slutsats: det är inte en svinbra idée att dricka vin och dra i sladdar!

Har precis haft Terese här på lite fika och ikväll blir det långpromenad med Silahs med tillhörande daglig träning i form av passerande av hundar och inte dra i kopplet. Känns fortfarande bra vad det gäller den biten som jag brukar säga, det går framåt med små, små steg.

Sist men inte minst vill jag önska min syster en fantastisk födelsedag idag och det är väldigt tråkigt att du inte är här hemma så att vi kan fira dig ordentligt!
Grattis Fia!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar