onsdag 3 augusti 2011

Sarah är äntligen hemma från Olso tyvärr bara några veckor när hon har semester men det är riktigt skönt att ha henne hemma ett tag iallafall! I måndags va vi på Beach Club och drack lite vin. :)
Har jobbat i helgen och i fredags var jag och Terese i stan och fikade hela dagen och avslutade på min balkong. Har för mig att jag var hos mamma på fredagskvällen och åt middag och kollade film.
Jag och pappa har varit i varenda affär som kan tänkas ha spaljéer men det fanns ingenstans. Så nu har jag hängt upp två gardiner på balkongen istället. Hittade även jätte söta kuddar till stolarna också. Ville bygga en soffa till balkongen men vet inte om vi ska vänta med det lite så det fick bli kuddarna så länge för att piffa upp lite.
Där är faktiskt riktigt fint nu. Ska skicka upp en bild från mobilen men det är väldigt svårt att få till en bild som man ser hur det faktiskt ser ut där. :P
Har jobbat tis, ons och ska jobba imorgon typ 11 timmars pass alla dagar så jag börjar bli ganska mör nu. Helgens arbetspass var lika långa eller längre och jag var bara ledig i måndags där emellan. MEN nu har jag bara morgondagen kvar sen väntar hela tre dagars ledighet! Dock med späckat schema men det ska bli så kul. På fredag är det grillfest med släkten och på lördag kommer mina tjejer hit på mat och vin. Jag kommer bli innerligt ledsen om vädret sviker mig dessa tre dagar då jag missat varenda solstråle förutom dom halv åtta på morgonen nu när jag jobbat. Har ju varit helt fantastiskt väder igår och idag så jag håller tummarna för att det håller i sig. Min kropp behöver stekas lite har nästan tappat all bränna som jag hade byggt upp så bra.
Nu går mina ögon i kors snart och det är dags för bingen.
Ska försöka bli bättre på bloggandet igen.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar