torsdag 25 augusti 2011

Tycker ni att det uppdateras dåligt här? Det är för att jag från igår och till och med måndag tillbringar all min vakna tid på jobbet. Oerhört spännande! Har jag sagt att jag övningskörde i måndags? Det gjorde jag i alla fall, med mamma, och det gick bra. Ja, jag ville väl mest säga att jag lever. Nu måste jag sova ska upp om sju timmar och gå till skogen med S. Finns det någon snygg, snäll, hund(gärna boxer)- älskande, (rik) väluppfostrad och generös kille där ute som vill bli ihop och sambo med mig så skriv gärna en kommentar här nedan. Behöver någon som jobbar om mig när jag jobbar långa dagar så att jag slipper betala flera tusen kronor i månaden på hundpassning. Dock är det väl investerade pengar då S får bästa omvårdnad när hans matte är på jobb. Men de arbetstider jag haft hela sommaren och har just nu har jag fått ha två personer här om dagen, hans vanliga dagmatte 30 min mitt på dagen och sen lillebror flera timmar på eftermiddagen till kvällen.
Men det funkar väldigt bra och Silahs är nöjd och glad (hoppas jag ;) ) godnatt!

2 kommentarer: