onsdag 10 augusti 2011

I fredags var det grillfest med släkten och det var som alltid roligt att träffa alla men framför allt att få träffa Johanna, Tibbe och deras lilla Felicia som bott i Malaysia och precis kommit hem en sväng innan dom flyttar till Filippinerna.
Lördagen bjöd på storstädning av lägenhet och balkong för på kvällen skulle Terese, Jenny och Jennifer komma på middag och vin hos mig och Sillen. Ja, jag lagade faktiskt maten själv och det blev jätte gott till efterrätt blev det kladdkaka, varma hallon och vanilj glass.
Jag är alltså inte gravíd, det är klänningen haha!
Vid 02 bestämde jag och Terese oss för att gå ut? Sagt och gjort så tog vi en taxi ner i stan strax efter två och dansade tills vi höll på att svimma och nattklubbarna skulle stänga. Terese sov hos mig och hela söndagen tillbringades ätandes på min soffa och så tittade vi på Sällskapsresan. Sen blev det långpromenad med Silahs och så var söndagen slut. En mycket bra helg men jag vet inte om jag var så utvilad efter 3 timmars sömn mellan lördag och söndag, var ganska trött måndag morgon påväg till jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar