torsdag 11 augusti 2011

Regn

Gick som sagt en träningspromenad med Silahs idag och vi avancerade oss ner i stan. Han var verkligen duktig idag, då blir man så glad och stolt!
När vi kom hem lagade jag mat så jag kan ta med mig till jobb också. Vid ett gick jag ner i stan och mötte upp Pernilla, vi gick en sväng på stan och fikade på hampan. Nu har jag mest haft photosession på min balkong och om en timme kommer Emmelie och jag tror hon har med sig Vilda. Min lägenhet rivs upp och ner men det gör inget Silahs tycker också det är roligt att få kompisar på besök. :)
Det har regnat konstant hela dagen idag och jag efterlyser fortfarande solen?!?!
Jag ska jobba hela helgen, monster pass alla dagar också så fre- sön kan solen hålla sig undan. :) Men på måndag välkomnar jag en stor glad sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar