onsdag 10 augusti 2011

I måndags kväll kom Josse hem till mig, hon har varit hemma från London i en vecka men vi har inte hunnit träffas. Men vi hann iallafall med en catch up i måndags. Saknar henne!
Idag har jag varit ledig men fick ändå gå ner till båten imorse och vara med på övningen. Jag har inte varit med på övning på alldeles för lång tid så det var bara att pallra sig ned. Dagen har jag tillbringat på soffan, jag och Silahs har varit ute och tränat lite också. Vi tränade på att inte dra i koppel och att följa mig, det gick riktigt bra idag! :)

En äcklig sak:
Silahs får torkad oxlunga som godis, perfekt att ge som lite extra tugg eller att bryta i bitar som belöningsgodis. Igår när jag skulle ta dom sista bitarna i påsen så ser jag att det rör sig i den, fullt med larver! Jag stänger alltid påsen för annars luktar det inte så gott i lägenheten. Jag vet inte vart dom kommer ifrån men jag och pappa körde upp till hundaffären idag och jag fick en ny påse. Han som jobbade där hade också fått i sin påse och funderade över om det kan vara värmen eller nått?
Ajja jag har gett Silahs torkad oxlunga ganska länge nu och har aldrig haft larver i påsen förut.

Nu ligger jag på soffan igen och tittar på Grease (världens bästa film) och väntar på att Sarah ska komma hit. Ikväll ska vi och Jenny på bio och se Bridesmaids, har hört att den ska va bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar