tisdag 22 januari 2013

Spår-söndag

I lördags tränade jag och Emmelie Combat och på kvällen var det inflyttningsfest hos henne följt av en utgång. Vi dansade hela natten och en annan gick och la sig efter 06 på morgonen. Kunde dock inte sova så jag låg och vred på mig tills klockan blev 10.30 då jag gav upp och gick upp. Vid halv två kom Frida och Greta och hämtade oss för att köra till skogen. Vi la först ut spåren sen gick vi en runda i skogen så att spåren fick ligga till sig. Silahs var lite mer okomcentrerad än vad han brukar men markerade alla pinnar och tog sig fram till slutet, han fick två lite längre spår. Greta var jätte duktig och jobbar lugnt och metodiskt, en riktigt duktig tjej hon med! :) På kvällen åt jag hos mamma för att sedan somna på soffan, ganska trött!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar