lördag 26 januari 2013

Kursstart

I torsdags gick jag en runda på stan och hittade alla kläderna på bilden för bara 230 kr, det kallar jag fynd! På kvällen var jag och Emmelie på gymmet och gjorde/ fick ett nytt träningsschema av "vår" instruktör, grymt schema! Nu kommer vi få pinas vill jag lova, ska bli riktigt roligt!
Fredagen bjöd på jobb hela dagen och idag har jag varit o handlat, gått långpromenad i det iskalla vädret med den hemska vinden och städat här hemma. Fy fan va här såg ut, jordstampat golv ungefär... Men nu är det rent och fint.
Har dessutom anmält och betalt för en rallylydnaskurs som vi ska gå hos vi2hundcenter tilsammans med Frida och Greta. Det ska bli riktigt roligt! Den börjar den 5 mars så vi får träna hemma så länge. Det är nybörjar vi ska gå och det har ju jag och Silahs redan gjort en gång men det skadar inte att gå den en gång till, tvärtom tror jag. Dessutom är det inte på samma ställe heller. Ser verkligen fram emot kursstarten!
Nu ska jag och Silahs gå ut till mamma när jag lämnat honom där ska jag gå hem till Steffi och Mange en sväng. Ska jobba imorgon så det blir ingen sen kväll precis... Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar