onsdag 2 januari 2013

Vår


Började dagen med ett core pass och blev varse om att jag inte varit på just core på länge. Min svank höll på att trilla av, måste gå dit mer för jag har världens klenaste svank!
Har gjort det absolut sista på mitt paper och nu är det inlämnat. Första terminen är nu klar och jag har bara fem kvar till jag kan kalla mig själv för Kriminolog. :)
Idag sken solen, fåglarna kvittrade, plusgrader, nästan vindstilla och vår i luften. Hoppas det håller i sig!!
På promenaden stannade vi till på en spyr gräsplan och tränade lite rallymoment och fritt följ i väldigt långsamt tempo. Sen blev det ett kort spår i skogen, han har som vanligt lite bråttom men nu hade jag heller ingen lina med mig och det är kanske inte optimalt att försöka hänga på i koppellängd? Nu kallar bingen! Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar