fredag 11 januari 2013

Friday


Yes, så var denna dagen till ända, började dagen på gymmet med Emmelie och båda hade träningsvärk från helvetet i låren, det gjorde ganska ont på benpressen, men vi överlevde!
Hem lite snabbt och käka och svida om samt en promenad med Silahs sen sprang jag ner till Steffi och fick håret klippt och fint. När jag hade friskt och fint hår igen så gick jag, Steffi och Terese till Espresso House och fikade. Efteråt gick jag och Steffi en snabbis på stan och tittade på bebiskläder. Jag kommer inte kunna köpa något till bebis när hon kommer ut för allt jag drog i hade hon redan... Suck! ;)
Steffi skjutsade mig hem sen ringde Terese och frågade om hon skulle skjutsa ut mig till hundaffären så jag kunde köpa hundmat, gulle!! Tur att man har snälla kompisar när man är körkortslös! Beställde även ett nytt läderkoppel i affären, eller de skulle ringa tillverkaren och se om de kunde få hem ett sånt jag vill ha. Jag vill inte ha mässinghake men alla deras bruna sydda läderkoppel hade mässinghake och jag vill ha silver, annars blir det inget. :P Och denna gången ska jag ha en ring i öglan på kopplet också så att man kan dubbelkoppla, mega bra! (Tror jag :P)
Jag och Silahs har varit ute i det iskalla vädret, maten är intagen och jag har placerat mig i soffan. Silahs ligger och tuggar på en grisfot som han fick i julklapp av min syster, tur att jag har doftljus tända kan jag ju säga, fyfan va den stinker! Det enda positiva med det är väl att man vänjer sig efter en stund och inte känner det längre... :P
Imorgon är det body combat på morgonen sen ska jag och Frida ut i skogen och spåra med hundarna, det ska bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar