söndag 6 januari 2013

Fredag




I fredags körde jag och pappa in bord och stolar som jag fått av honom hem till mig och det passade perfekt! Sen blev det en sväng till Din veterinär för att hämta mitt pris jag vunnit på facebook. Har aldrig varit med i någon tävling på boken där man ska gilla och dela men testade denna gången och vann! :) Visserligen andra pris men det passade oss super bra för första priset var en säck foder och de säljer inte det Silahs äter. Så vi blev jätte glada! :) I priset fanns där bland annat en pipleksak i form av en fågel, Silahs älskar den han har med den ut på varenda promenad och går man i närheten av den när han ser skyndar han sig att springa fram och ta den. Han är för söt!
En långpromenad och en vända på gymmet bjöd fredagen också på sedan avslutades den på Bara Vara med Julia och lite vin och efter några timmar slöt Fredde upp. Fredde skjutsade oss hem och Julia ville så gärna mysa lite med S så jag sprang upp och hämtade honom. En mycket trevlig kväll blev det! :)


Här ser ni de fin fina priserna! Och alla grejerna behövde vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar