torsdag 16 december 2010

Blabla

Bloggar och hemsidor som aldrig uppdateras är väldigt tråkiga och tillslut blir dom ointressanta och man ger upp att gå in på dom. Känner att jag inte är på topp vad det gäller bloggeriet just nu men försöker ändå. :P Snön har fullkomligt vräkt ner hela dagen idag och det tycker jag mycket om! Nu är det vitt, ljust och tyst ute igen istället för grått och trist. Kursen i måndags var snabbt avklarad och vi var bara tre ekipage på plats. Vi skulle gå genom alla moment en och en tillsammans med instruktören. Silahs började kursen med att få "utbrott" på den engelska springer spanieln alltså den som S råkat i luven på en gång förut. Ni som inte vet vad som hände då och är intresserade kan hitta det i tidigare inlägg. Tydligen har S och spanieln fortfarande något otalt med varandra. Det hände inte mer än att S blev as lack när spanieln skulle passera oss i måndags. Nog om det, momenten gick ok men inte mer än så. Olle (instruktören) sa att S har en stor potential men behöver tagga ner lite (precis vad jag försöker med hela tiden och jag tycker mig kunna se små framsteg som görs sakta men säkert). I övrigt sa han att momenten finns där men behöver slipas en del på men som sagt att vi har lite mognad att jobba med. Skam den som ger sig vi har inte bråttom någonstans. Snart har jag jullov sen har jag bara en vårtermin kvar när även den är avklarad har jag förhoppningsvis fixat gymnasiet, bättre sent än aldrig. Bilden är på min änglahund Zelda, är hon inte helt fantastiskt söt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar