torsdag 23 december 2010

Vet ni vad jag har gjort idag mina vänner?

Jo, jag har varit och solat och det var fanimej på tiden och det bästa jag gjort på länge. Imorgon kör vi 20 minuter till, det är slut på att se ut som ett vandrande lakan nu!

Har även varit en snabb visit på banken i Helsingör och i Helsingborg.

Mötte pappa och köpte julklapp till mig, jag fick en jätte fin klänning och ett halsband som jag ska ha imorgon när vi firar jul.

Kanske är det den som åker på när jag ska till Terese på juldagen.
Om vi ska ut? Det har vi inte bestämt, tar det som det kommer. :)

Idag kom min syster och hennes Erik ner hit till Hbg, för er som inte vet så bor dom i Uppsala. Har dock inte träffat dom än då dom hänger ute hos mamma.

Igår mötte jag upp Frida på Steffis salong sen gick vi ner i stan och fikade. Äntligen har hon kommit hem igen från sitt Sthlm`s-äventyr! Vi gick en snabbis på stan sen ringde Steffi och sa att hon slutat. Jag gick och mötte upp henne och vi körde ut till Väla.
Jag råkade köpa lite fler julklappar till S.

Nu väntar jag på att mamma ska komma förbi med julklappsetiketter och papper så att jag kan slå in mina sista julklappar, för det glömde jag att köpa idag. Sen ljög jag och sa att det var slut på Hemköp, sorry mamma... :)
Är det lönt att slå in spårapporterna till Silahs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar