tisdag 21 december 2010

Gran och klappar

Julgranen är klädd (hos pappa) och klapparna är inhandlade med andra ord kan jag ta det lugnt nu. Har farit runt i djuraffärer efter en matbar till S men kom hem med andra julklappar än just en matbar. Vad jag köpt kan jag inte skriva här ifall Silahs läser... Betalar inte 500 kr för en ställning och två skålar när det kostar 200 på nätet. Så nu har jag och Issa tillsammans beställt hem halva haromi.se och antagligen hela lagret av spårapporter. Köpte läderapporter idag också i djuraffären som S ska få i julis. Hoppas han blir glad! Imorgon ska vi möta Emmelie och Vilda klockan elva för en promenix i Pålsjö. Halv två ska jag träffa Frida i stan för fika. Nu ska jag däremot sova men först läsa lite, nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar