torsdag 16 december 2010

Vet ni!

När jag äntligen fått till det och lärt mig hur man gör för att blogga från mobilen genom att skicka e-post. Så har den här sidan nu tagit tag i sig själv, i samma veva som jag satt och meckade med koder och e-post adresser, och faktiskt fixat så att man kan skriva mer än bara rubriker här från mobilen, fantastiskt! :P Man kan tom. länka så då passar jag på att prova den funktionen med en länk till S nya foder som hittills funkar bra. Jag är långt ifrån en foderexpert men har blivit rekommenderad detta av en vän som själv blivit detsamma. 359 kr för 15 kg är inte helt fel om det funkar bra! :) Ni som vet något om foder får mer än gärna kommentera det. Det är medium han äter. ................. Det blev inget med att länka man kan inte få allt. Men iallafall så heter hemsidan hallafoder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar