söndag 26 december 2010

Juldagen

Igår åkte jag och S ut till mamma, syrran o Erik, vi gick en promenad och sen kom pappa och lillebror. Vi käkade lite middag men jag hann inte med hela middagen eftersom jag skulle hem och göra mig iordning för kvällen.
Silahs stannade hos mamma som är så snäll och hjälper mig med honom när det behövs.
När jag gjort mig iordning mötte jag upp Steffi och vi gick hem till Terese där hon och Elin väntade. Terese hade lagat mat till oss så vi åt och drack och snackade skit. Jätte mysigt!
Naturligtvis blev det en liten utgång. Jag avslutade kvällen med att handla mat med mig hem som jag tryckte i mig här hemma innan jag däckade.
Vid tolv idag kom syrran och Erik och lämnade Silahs dom hade varit ute och gått en långpromenad så jag fick hem en väldigt trött vovve. Skönt!
Jag och S har legat på soffan exakt hela dagen och kollat på alla möjliga filmer på tvn.
Ikväll ska jag och mina syskon och Erik såklart gå och se Narina på bio.
Imorgon väntar rean!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar