måndag 6 december 2010

Söndag

Igår var jag och pappa på julmarknaden på Fredriksdal. Super mysigt och snön vräkte ner precis som det ska vara. Pappa köpte en adventsljusstake och jag fick en påse med chokladmandlar med kanel på, älskar dom!
Vi åt varsin grillad korv och gick en sväng inom stallet med alla andra barnen och tittade på djuren.
Det var verkligen fint på Fredriksdal, 100 gånger bättre än Sofieros julis.

Fem minuter efter jag kommit hem från julmarknaden stod Issa, Patrik och hundarna nedanför och väntade med bilen.
Det var dags för träning på Bk.
Hundarna var som vanligt duktiga, Vilda var ganska intresserad av mig för att jag "råkat" kasta lite snöbollar med henne. Och Silahs var inte helt hundra på inkallningen antingen dundrade han in i mina ben eller så smög han fram till mig.
Ja, man kan ju inte vara bäst på allt alltid. Inkallningen brukar han vara bra på så det var inte hela världen. Vi körde nästan genom alla moment och sen var vi nöjda och glada med våra hundar och redo för att åka hemmåt igen.

1 kommentar:

  1. Super mysig ju ;) älskar din widget! Jag ska nog också göra min julig och fin ;) kommer dock inte bli så bra som din :(

    SvaraRadera