onsdag 29 december 2010

Mindre bra update.

Har inte pallat uppdatera här. Måndagen bjöd på rean tillsammans med Steffi, vi gick först på Väla sen i stan jag köpte byxor (ej rea) och tre tröjor (rea) så jag är nöjd. På kvällen var jag hos mamma, vi åt kebab och kollade pirates of Caribbean. Tisdag: jag, Issa och Putte åkte med hundarna till Sofiero skogen och gick en runda, hundarna var lösa hela tiden och lekte. När vi kom hem somnade Silahs och jag gick hem till Steffi en sväng. På kvällen kom min syster och hennes Erik och hämtade mig och S för att äta middag hos mamma. Sen blev det nästa film i ledet av pirates, jag somnade dock på soffan. Imorse gick jag med S i skogen på Maria Park sen åkte jag med syrran och hennes man hem när dom ändå skulle det hållet. Var hemma och degade en timme sen stack jag ner i stan o fikade med Jennifer som nyligen kommit hem från Bali. När jag kom hem la jag mig på soffan och läste några kapitel i min bok. Pappa och mina syskon skulle äta middag hos honom men jag hade redan hunnit äta kvällsmat :( ikväll har vi haft kusinträff på Mogwai, det var verkligen roligt! Nu är klockan två och jag måste sova för imorgon är vi ett gäng som ska ut och spåra med hundarna. Vi blir hämtade vid elva. Sov gott och stackars er som läst allt detta, godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar