onsdag 23 maj 2012

Kyltäcke

Har precis beställt ett Hurtta kyltäcke till Silahs. Han är ganska värmekänslig och hoppas att detta kan hjälpa honom när det är extra varmt. Köpte en kyldyna i höstas när dom reades och vi hade premiär med dynan häromdagen men givetvis ska han inte ligga på den utan ligger hellre och trycker i badrummet. Men den kan ju ändå va bra i bilen eller buren för där har han inte så mycket annat val än att va på den. Jag och Jennifer drog ner till stranden idag för att sola och jag va så jädrans duktig och krämade in mig i solskydd 30. Dock inte ryggen då det ju är ganska svårt att göra själv, tänkte att Jennifer kunde hjälpa mig med det. Men det glömde ju jag bort. Så nu har jag såklart bränt mig ganska duktigt på hela ryggen. Man kan också se det som ett litet experiment... för på resten av kroppen har jag bara fått nån nyans mörkare färg (jag va genomskinlig med inslag av blått från början) och inte en tillstymmelse till rött medan då min okrämade rygg liknar nått i stil med en kräfta. Så hörrni mina vänner, använd solskydd det fungerar mer än vad man tror! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar