torsdag 3 maj 2012

Solat

Tränade core igår och idag blev ingen träning söndag- tisdag för att jag har haft ont i halsen och har lite fortfarande, men man kan ju inte gå och vänta i en evighet på att det ska gå bort. Jobbade igår men är ledig idag. Så jag och Silahs har varit hemma hos Jennifer och solat på balkongen. Riktigt varmt är det idag!!! :) Jag trodde att Silahs skulle stimma rundor och va jobbig men han va faktiskt riktigt duktig och låg fint i skuggan eller innanför altandörren. Jo lite jobbig va han iof när han ska slicka bort solkrämen hela tiden men vafan, det kan man ju leva med! :) Nu är vi hemma en sväng och jag ska hoppa in i duschen sen ska jag hem till Jennifer igen. Jag ska ta med lax, pasta och en sån sås som är på reklamen på tv som man bara häller över laxen och in i ugnen. Ska bli gott! Jobbar kväll hela helgen så roligt! Hoppas att det regnar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar