söndag 13 maj 2012

Lördag

I lördags hände det verkligen inte mycket här och inget roligt väder var det heller... Gick tillslut ut med Silahs när regnet upphörde och plötsligt började han att halta?? Kände igenom honom men kunde inte se att han reagerade men vi gick i lugnt tempo hem och han haltade hela vägen, såg ut som det var höger fram. Senare gick vi en kort runda runt husen här och då kunde jag inte se någon hälta. På kvällen började han att slicka på höger baktass en hel del men jag kan inte se något där heller, har känt och klämt men icke. Vad jag kan se är en liten kal fläck mellan mittentårna, stor som en lillfinger nagel ungefär men det är varken rött eller svullet? Sen vet jag heller inte om han alltid haft den där, inget jag lagt märke till. Han haltar inte alls idag (söndag) men har slickat på baktassen vid två tillfällen dock inte hysteriskt. Får avvakta och se, sålänge får lillpågen ta det lite easy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar