fredag 18 maj 2012

Ska vi gå ut?

Igår gick vi en lång härlig promenad i det härliga vårvädret (stor ironi på det sist nämnda). 2,5 timme i en egentligen lagom temperatur men mindre lagom blåst, har bott i Helsingborg hela mitt liv (vindens stad) och är ändå inte van... Vi fick dock bara en kortare men ganska intensiv regnskur över oss så det va ju okej. :) Jag la även ett spår på promenaden som han trots vinden tog väldigt bra. Jag hittade den största maskrosen jag någonsin sett!! En belgisk jätte maskros! Hann väll knappt plocka den innan Silahs låtsades som att han var den som fann detta fynd och vips så hade han snott den från mig. Han gick med den i munnen en bra bit och förbipasserande log så sött mot min fyrbenta vän. Efter en halv timme bestämde sig Silahs plötsligt för att maskrosen skulle dö, and so it did, end of story...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar