torsdag 3 maj 2012

Lördag

Här var det dåligt uppdaterat ska ta igen lite nu tänkte jag. Kanske inte mega roligt att läsa gamla grejer nu men iaf. I lördags började jag med att gå ett Body Attack pass och jag kan lova Er att det är precis vad titeln utlovar. Har varit på det en gång förut och då höll jag på riktigt på att svimma. Och samma var det den här gången inte riktigt lika illa men heller inte långt ifrån. Det är HELT SJUKT va jobbigt det passet är! Men det är bra då känner man att man gjort nått ordentligt... :P På kvällen var jag och en del av mina kollegor ute och åt på Bara Vara för att tacka av Lotta som har slutat. Jag åt oxfilé, mycket gott! Sen mötte Steffi upp och vi gick allihop till Helsing drack nån drink och sen gick jag och Steffi vidare till PL, Monkey och avslutade på Sirocco där vi dansade hela natten lång. var hemma vid fem snåret och nöjd med kvällen/ natten. Mamma hade hämtat Silahs påväg hem från Köpenhamn på kvällen så han var inte själv mer än en timme och på söndagen kunde jag sova ut. Mådde faktiskt bra på söndagen kanske för att vi bara drack vatten på Sirocco... :P Ska praktisera detta mer tror jag. Åkte ut till mamma och jag och S gick en lång promenad sen gjorde jag inte många knop på den dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar