fredag 18 maj 2012

Frullefika

I förmiddags mötte jag Nadde i stan för en frullefika, scones och en chailatte. Vi gick en runda på stan och jag hittade en klänning som jag hängde undan till imorgon. Ska nog ner o köpa den, tänker att den blir bra till min lillebrors student. Blev en timme på locket när jag kom hem och sen tog jag vovven och gick ner längs havet och in mot stan. Lite socialträning på gågatan med massor av folk, perfekt! S uppförde sig som om han inte gjort något annat vilket såklart gjorde mig glad. Ska gå ner och träna lite passivitet i dagarna tänkte jag. Bara gå ner o sätta oss på en bänk med behörigt avstånd från förbipasserande. Endast för att S ska slippa bli snubblad över. Kan ju kanske va på sin plats... :) Vill kunna lägga upp bilder nuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar