onsdag 9 maj 2012

Stor

Har varit duktigt idag och storstädat, stortvättat och stortränat. :) Långpromenaden med S fick vänta och det blev en dyngsur historia.... Hann gå i tio minuter sen öppnade sig himlen och det vräkte ner!!!! Blev en 45 minuters pw i ösregnet, när vi kom hem dröp det vatten från både mig och Silahs. Hade badrummet kvar att städa men det får vänta till imorgon eftersom det hänger kläder och handdukar på tork där nu. Har roat mig med att spara alla bilder från mobilen (en sisådär 1800 bilder, mest på Silahs haha) så att jag sen vågade uppdatera telefonen. Det tog ju några timmar men nu är det gjort. :) Jag och Silahs har spelat lite spel och tittat på tv nu ikväll. Funderar på att ge mig på balkongen imorgon, det är dags att börja fixa lite där inför sommaren. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar