lördag 5 maj 2012

Lite bildregn från promenixen

Igår var Silahs riktigt dålig i magen, alltså riktigt dålig. Han ville inte ha sin frulle och jag va tvungen att ta honom på en runda på morgonen för sen skulle jag iväg och jobba. Han satte sig flera gånger och det bara droppa vatten. Sen på slutet när han gjort så 15 gånger så kom det typ blod i vätskan, alltså ljust blod men ändå! När vi var hemma så hörde jag hans mage när jag stod i köket och han låg i badrummet. Kokade ris och kyckling till honom och efter många om och men fick jag honom till att äta. Stackarn hade säkert ont i magen! Var inte helt tillfreds med att gå till jobb och lämna honom ensam. Men jag var ju så illa tvungen. Mamma hämtade honom senare och då var han pigg och glad. Och idag är han som vanligt :) skönt! På promenaden idag letade S godis i gröngräset och jag fick honom till att hoppa lite och fick lite fina bilder på det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar