tisdag 15 maj 2012

Tröttast

Va ganska trött idag när jag slutat jobba kl. 13. Sprang inom Apoteket och köpte alsollösning till S tass. Han slickar inte lika mycket på den nu men där är helt klart något som stör honom. Kan fortfarande inte se något annat än den kala fläcken men fick tipset att testa med att tvätta med detta morgon och kväll några dagar så får vi se. Gick en snabbis med S när jag kom hem sen var det soffan nästa och en tupplur. Blev ingen träning för jag va alldeles för trött och vaden är fortfarande sådär. Tänkte inte ens gå någon längre runda med S men när vi kom ut så var vädret så skönt och det hade slutat blåsa (typ) så det blev en timme iallafall. Bättre än inget! :) Tänkte ta en fin bild på S vid solnedgången och det gjorde jag men den blev inte riktigt så fin som jag hade tänkt. Inte så konstigt kanske när jag fotade med den fattiga kameran som min gamla iPhone har. Men ni kan ju försöka tänka Er hur den hade kunnat se ut. :) Nu svimmar jag snart av trötthet. Imorgon blir det träning och släktkalas på kvällen för att fira min kusin som fyller 20 år idag. Grattis!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar