tisdag 16 mars 2010

FAN FAN FAN

Ta sönder mina böcker, käka upp posten, desikera mina blommor men förstör INTE mina möbler!
När jag kom hem efter att fått gjort mina slingor ser mitt hallbord, som jag tycker väldigt mycket om, ut såhär:

Gjort är gjort men jag blir faktiskt lite ledsen inte lönt att bli arg för något som redan ser ut som det gör. Får försöka fixa till det på nått sätt, tips mottages gärna!

Vad som också är mindre kul att det gått så himla bra att lämna honom ensam senaste tiden, han har inte hittat på något hyss en endaste gång.
Så lämnar jag honom i knappt TVÅ timmar så har han gjort det här.
Dumma hund!

2 kommentarer:

  1. Ååh nej :( vad jobbigt! Kanske med lite slipning och färg så blir det... nästan likadant?!

    SvaraRadera
  2. JÄVLAR!!! hmmm...kanske lika bra att " rugga upp kanterna" på resten av möblen också...
    Puss

    SvaraRadera