onsdag 10 mars 2010

Gymnasiet

I måndags blev det inget med skolan jag var istället i stan och fikade med Pernilla och Frida. Det tyckte jag var mycket bättre :P Efter fikan sprang Frida tillbaka till jobb och jag och P gick en runda på stan. Hittade massa fint som jag vill ha!
Jag ringde däremot hyresvärden som jag skulle så imorgon kommer dom och ska ha mäta dörrhålet så att jag kan få en dörr till garderoben.

Igår jobbade jag 12.30- 22 så då passade min lillebror Silahs efter skolan, duktig!

Idag måste jag däremot ta mig ner till skolan så nu ska jag hoppa in i duschen och sen trasska ut med vovvsen. Sen får jag ta mig ner där och räkna lite, usch va tråkigt!
Måste även inhandla hundmat idag och dammsuga av golvet som mest liknar en sandlåda.

Varför fick jag inte gå om gymnasiet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar