tisdag 23 mars 2010

Paris
London

eller Barcelona?


5 kommentarer:

  1. Innna behövde man inte det då behövde man fylla i hälsointyg och skicka till dom sen ringde dom upp en och berättar allt man behöver veta och alla möjliga sätt man kan använda den på, därefter får man beställa.

    Men nu har dom tagit bort internethandeln. Så jag tror man behöver komma dit, eller bara ringa. Vet faktiskt inte :S

    SvaraRadera
  2. Svar: Kul att du kikade in på vår blogg :)
    Din Boxer är riktigt söt! :)
    Ang dina bilder så svarar vi Paris ;) haha

    SvaraRadera
  3. Pfff, du har inte råd att åka nån stans.
    Så jag skulle anta att det blir max DK.

    SvaraRadera
  4. Anonym Trevligt att du har större insikt i min ekonomi än vad jag har. Återkommer när jag behöver din hjälp!

    SvaraRadera
  5. Jag är sjukt sugen på London nu, så jag säger London :D

    SvaraRadera