måndag 22 mars 2010

På lördag är det fest!

Har nästan precis kommit hem från kursen, gick ganska bra. Silahs var rätt toppad i början (läs nästan hela tiden) det märks att han blivit äldre och att allt annat är väldigt roligt. Men det gick som sagt ändå bra och instruktörerna tyckte han va duktig. Så det ska nog bli bra det här. Längesen vi gick kurs sist och även om jag tränar med honom hemma så är det inte riktigt samma sak. Det kommer bli hur bra som helst det här!

Idag kom gulliga Pernilla hit med sen frukost, jätte mysigt och gott med frallor och birkes.
Snackade skit halva dagen och flätade fiskbensflätor på mig, Pernilla gjorde det då alltså... :P

Silahs ligger utslagen som det hjälte han är. Han gick in drog i sig halva skålen med vatten och sen var det rätt in i dimman. Sötisen!

Jag har ringt och jagat min chef idag för jag vill ha fler tider däremot svarade hon inte. Men hon räknar nog ut vad jag vill bara genom att se att jag ringt :P
Har jobbat extemt lite dom senaste två veckorna.

Blev bjuden på födelsedagsmiddag hos Frida på lördag. Ska bli jätte kul! Alldeles för länge sen man träffade alla tjejerna i det "gänget". Att man inte träffat Frida så mycket är iof för att hon precis kommit hem från London och Rom.

Ser lite på Petra Mede Show vet inte riktigt vad jag tycker om det programmet, lite hysterisk?

Jag vill ha min lön nuuuuuuuuuuuuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar