söndag 28 mars 2010

Kalas hos Frida igår som fyllde år i veckan. Blev bjudna på go middag hemma hos henne med släkt och vänner sen fortsatte vi vidare ner i stan.
Man mår som man förtjänar idag, jag har alltså inte mått speciellt dåligt. Hade sjukt kul ute igår!

Imorse skickade Carro sms och ville ute och gå sagt och gjort. Vi gick en promenad i skogen, sen gick jag hem och städade.
Med urladdad mobil och ingen laddare har det inte hänt så mycket mer idag eftersom jag inte fått tag på någon.

Sushi har jag iaf fått i mig ikväll och en sjögrässallad, så himlans gott!

Kameran glömde jag hos Frida igår så bilder från kalaset dyker kanske upp imorgon.

Fika på stan med Frida och besök på banken imorgon står på schemat. Självklart hundkurs på kvällen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar