fredag 19 mars 2010

Nästan klar

Silahs är badad och jag har packat ner allt i ryggsäcken, utom det lilla som måste va i kylen.

Var bjuden till Steffi för att käka middag med henne, Terese och Jocke och glo på Let`s Dance men kännde att jag var tvungen att fixa lite här hemma.

Gunilla kommer och hämtar mig vid åtta imorgon sen bär det iväg till Malmö. Lite nervös är jag allt. Silahs bryr sig inte alls fastän jag har sagt till honom hur många gånger som helst vad som står på schemat imorgon. Ingen scenskräck där inte!
Inte alls lik sin matte alltså...

Nej, nu ska jag väl kolla några gånger till så att vaccinationsintyg, nummerlapp och medlemskort verkligen ligger kvar i ryggsäcken. Så att det inte gått ut därifrån av sig själv menar jag :P

3 kommentarer:

  1. Natalie va roligt att du tycker att han är så fin! Synd att du inte kom fram och hälsade på oss. Vilken kennel hade du tänkt dig då? Boxer är den bästa rasen man kan ha, bor du i Malmö? Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur jag lyckades men jag råkade skriva dubletter och när jag skulle ta bort det råkade jag istället ta bort både din Ella och din Natalies fina kommentarer, smidigt!

    SvaraRadera
  3. Jag hade tänkt göra det men jag var tvungen att åka ett tag efter att ni varit inne i ringen. Så jag hann tyvärr hälsa på er.. Jag håller helt och hållet med, efter igår är jag helt hundra på att det är en boxer jag vill ha. Ska förmodligen köpa en valp av Kennel fribox i malmö, dem var ju också på plats i går & ställde ut sin ena tik. Jag bor i Landskrona :)

    SvaraRadera