måndag 1 mars 2010

Grattis på föllsen pappa!

Jag vill ha sommar!


Steffi och Terese lyckades övertala mig till en utgång i lördags sprang jag hem med Silahs för att byta om och natta honom. Han somnade ganska omgående.
Iväg bar det till Helsing några drinkar senare gick jag och Steffi vidare till Bakom, haha vad hände där inne förresten? Knappt någon som var över 12 där inne tror jag ja förutom vi två tanter då. Och några gamla killkompisar som såg ut till att trivas som fisken i vattnet bland alla teens.
Mellan Helsing och Bakom åkte jag hem för att kissa min vovve och byta skor jag kommer nog aldrig sätta på mig dom igen. Gjorde sjukt ont trodde fötterna skulle trilla av jag längtar till sommaren då kan man gå ut i converse och sandaler.
Efter Bakom gick vi till gamla hederliga Le Cardinal och svängde på di lurrvige!

Som vanligt stängde vi cardan och jag och Steffi traskade hem med varsin kebab i handen.
Somnade klockan sju då jag hade en vän malandes i luren halva morgonen.
Klockan tio alltså tre timmar senare ringde pappa och väckte mig, LJUVLIGT!
Gick upp en stund senare och traskade ut med dogge köpte med mig en panpizza och en burkcola, det är ett måste när man mår som bäst!

Jag och mamma körde ut till Familia för att hämta min goe Iphone hos Micke.


Klockan två var det föllsebrunch hos faster Gunilla go mat och go kladdkaka.
Fick skjuts hem till mig så jag kunde hämta datorn för att lillebror skulle hjälpa mig att gå igång min nya lur. Sen åkte vi hem till mamma.


Tog så lång tid att få igång luren eftersom jag först ville tömma min gamla på bilder.
Så jag orkade inte åka hem utan stannade hos mamma till idag. Gick en promenad i skogen på Maria Park sen åkte jag och Sillen bussen hem.

Idag har jag ägnat min dag åt att sova och städa. Jag tog alltså ut min bakisdag idag istället för igår när alla andra gjorde det.
Med all rätt anser jag då jag sov 8 timmar från fredag- söndag.


Jag trodde att våren var här igår när det var så fint väder. Men vad händer idag då? JOO det snöar snacka om att bli snuvad på konfekten, eller vad man nu brukar säga.


Har precis glott på Spårlöst och gråtit krokodil tårar.
På tal om krokodil tårar så strömmade dom på mig imorse när mamma skulle trycka ut en av mina hundra muskelknutor. Jag vrålade och började störrt böla, fy sjutton vad ont det gjorde!! Hon fick heller inte göra färdigt, det gick bara inte.


Nu vill jag börja hundkurs och förresten så börjar det närma sig utställning i Malmö också, spännande!



2 kommentarer:

  1. Du ligger väl i hårdträning inför Malmö

    SvaraRadera
  2. Vi tränar och tränar fast mest på "stå"...

    SvaraRadera