fredag 12 mars 2010

Jag älskar rosa!




Vet ni vad det bästa med att bo själv är? Jo, det är att man kan ha hur mycket rosa och vitt man vill utan att någon kommer med invändningar.
Så idag har jag inhandlat som ni ser en orkidée, två små handdukar och en badrumsmatta.
Eftersom jag alltid städar så gjorde jag det även idag, en riktigt storstädning jag har med andra ord tom. torkat av väggar. Undrar som Silahs brukar träna capoera på väggarna om nätterna?
När jag hade städat klart var klockan halv fyra så idag fick Silahs sin långpromenad sent.
Efter promenaden bar det hemmåt för ombyte och vidare till Ikea, Rusta och Maxi med Pernilla.
Halv nio doppade jag ändan i soffan för första gången idag och jag har fortfarande inte packat upp allt ur matkassarana.
Nu är Let`s dance slut och jag fattar faktiskt inte hur Willy kan vara kvar i semifinal. Jo han är väldigt rolig att se på men nu handlar det väl om vem som faktiskt är bäst?
Jag håller på att koka kyckling till Silahs som han ska få när vi är på Storegård och tränar, busar och leker imorgon.
Vi åker klockan tio imorgonbitti hoppas att det INTE regnar!!
Vid tre kommer Gunilla hem till oss och ska hälsa på och tipsa oss lite. Inte minst heller för att det bara är en vecka kvar till vi ska till Malmö och dom två ska springa i ringen. Själv håller jag mig utanför, är inte tillräckligt snygg för att visa upp mig där inne. Kloklippning står även på tapeten så se upp Silahs för nu kommer du inte komma undan!
Lördagskvällen kommer bli hur mysig som helst med middag hos Pernilla med massa tjejer och go mat. Jag fick välja efterrätt på Maxi idag Pernilla sitter självklart just i detta nu och äter upp den ena, varför inte liksom?! :P
Nej, nu ska jag packa ihop lite grejer till imorgon skära kycklingfilén i bitar. Det blir nog faktiskt lite Sex and the City för en gångs skull, är ju inte ett skit på tv.
Silahs ligger och gnager på ett märgben i sin biabädd som även den blivit städad idag.
Godnatt

2 kommentarer:

  1. Kan jag visa mig i utställningsringen, så kan du också gör det! Vi har ju så vackra killar med oss! :)

    SvaraRadera