söndag 7 mars 2010

Sov sött

Alice i Underlandet var jätte bra, se den!
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon händer inte så mycket ska ner till skolan och räkna lite. Jag är härmed självutnämnd mattegeni och har kört fast igen.
Ska även ringa fastighetsskötaren och be honom trolla fram en dörr till mig. Det var en sak till jag skulle som jag redan glömt, synd!
När vi körde hem från bion var där två bilar som hade krockat massa blåljus, brandbilar och bärgare ingen ambulans däremot så man kan ju hoppas att ingen blev skadad. Där stod fyra personer vid varsin bil så förhoppningsvis var det dom enda som varit med.
Inblandade var en flång ny Bentley och en gammal familjebil. Undrans om Bentley förarens pappa är nöjd?
Nej snart somnar jag i soffan sängen ropade precis på mig, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar