måndag 19 april 2010

Titta så liten han var när han flyttade hem till mig, vad hände? Tiden går för fort!

Har varit på kurs ikväll Silahs har mått bra hela dagen så jag tyckte att vi kunde gå.
Det gick bra ikväll som vanligt lite hopp, skutt, morrande (lek) och bit i kopplet när han inte tycker att det händer något. Men det ska vi väl få bort en vacker dag. Då kommer jag bli så himlans glad!
Nu ligger lillfisen och sover och jag tittar på Petra Mede Show blir bingen snart är ganska trött.
Inte bara vovven som blir trött efter 2,5 timmes träning.

På söndag är det lydnadstävlingar på klubben. Jag och en annan tjej från kursen, Emely, tänkte åka ut och titta. Kan vara nyttigt.

Tog mig i kragen och gick bort för att sola idag, skönt! Synd att jag inte tar mig själv i kragen och pluggar matte också, vad hände med det? MÅSTE! Tråkigt, tröttsamt och ganska ointressant. Det finns miniräknare, det är allt jag behöver.

Nattinatti!

1 kommentar: