tisdag 6 april 2010

"Precis som jag sa så slutade matchen med 4-1"

Var på stranden som ni sett i tidigare inlägg på förmiddagen med doggen och syrran. Silahs betedde sig som den tonåring han är större delen av promenaden, ibland blir man trött. Fick iaf till travet och då blev jag nöjd igen!
Nere på stranden sprang Silahs lös och där blev jag även nöjd med att han inte sprang fram till dom andra hundarna som också var där. Med andra ord är han långt ifrån hopplös. Han är faktiskt duktig men ibland visar han upp att han är en tonåring. Det har jag också varit så who am I to blame? Som sagt har jag fått erfara att han inte är någon badkruka men jag trodde faktiskt inte att han skulle dra rakt ut i havet. Såg ut som att han inte trodde det själv heller när han helt plötsligt stod med vatten upp till nacken och insåg hur kallt det var. Han såg ganska chockad ut och visste först inte riktigt vad han skulle ta sig till. Men som tur var kom han när jag ropade på honom och då fick vi gå hem. Eftersom det är rätt kallt i vattnet och heller inte mega varmt i luften.
Terese kom förbi en sväng och snackade lite skit på eftermiddagen. Sen kom mamma och Sofie och hämtade upp mig och vi åkte hem till mamma och fikade. Sen körde vi henne till Ängelholms flygplats jag följde med mamma hem igen för jag hade inget bättre för mig ändå. Precis när vi kommit innanför dörren ringde Steffi och frågade om jag ville med och glo fotboll. Trodde först att hon hade slått i huvudet men sen kom jag på att det är ju på en bar och att dom har gott o dricka där. Så jag var inte sen på att hänga med. Steffi kom och hämtade mig och Sillen, lämnade upp honom i lägenheten och vi traskade bort till Norrbro.
Jag vet att Barcelona vann mer än så såg inte jag på den matchen. Vi (jag, Steffi, Mange och hans lillebror) satt mest och snackade skit.
Fredde, Jojje, Bonnan och Robban satt vid bordet bredvid så vi retade dom lite också.
Denna veckan hade jag kunnat tänka mig att jobba 20 timmar, sen är jag hemma.
Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng. NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar