torsdag 29 april 2010

Sushi seven days a week

Jag äärr så himlans lat och dålig på att komma på vad jag ska laga för mat (orkar inte heller för den delen) så ännu en gång ringde jag och beställde sushi. Tycker nästan det är pinsamt och gå dit haha.
Har frysen full med mat men jag vet inte vad jag ska göra med den.
Dessutom är det väldigt tråkigt att laga mat till sig själv. Tycker det är tråkigt att laga mat till andra också gillar mer när någon lagar till mig.

Idag har jag varit i stan med Aaron och fått öva på min fantastiska engelska, skulle ju inte vilja påstå att jag briljerar men jag tror han förstår vad jag vill ha sagt.
När Nadde var klar med håret hos Steffi slöt hon upp. Jag sprang i varenda skoaffär och letade efter Converse i min storlek. Alla var slut över allt även på Väla. Åååå jag tycker inte om att vänta!
Ska ha ljusrosa eller grå, har vita (dom har en gång varit vita) och tänkte först köpa blå. Men har som ni förstår ändrat mig.
När jag vill ha något ska jag ha det NU jag har inte "tid" att vänta!

Jag älskar när Nadde är hemma från London, vill att hon ska flytta hem och hon får gärna ta Aaron med sig. Försökte övertala Aaron men det gick inte så där himlans bra.

Ikväll ska vi ner och ta ett glas vin på någon uteservering, nice! Blir väl HP om dom fått ut sina värmegrejer.

Får börja göra mig iordning snart, eller så skiter jag i det? Är rätt snygg ändå, haha!
Nu ringer Steffi och hetsar. Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar